استفاده از چسب چوب برای ماساژ درمانی در ژاپن

ما هر روز با چسب در تماس هستیم باورش سخت است؟ بعد فقط به خودت نگاه کن اگر کفش می پوشید، اولین نقطه تماس با چسب است.

زیرا به احتمال زیاد کف کفش ها چسبانده شده است و حتی اگر کفش نپوشید شما در حال خواندن این متن در لپ تاپ، صفحه نمایش رایانه شخصی یا گوشی هوشمند هستید.

این اشیایی که به صورت روزانه استفاده می شوند معمولاً در نقطه ای چسبانده می شوند ماشین‌ها، هواپیماها، توپ‌های فوتبال، یخچال‌ها، توسترها درست حدس زدید حاوی چسب چوب هستند.

لیست می تواند برای همیشه ادامه یابد بنابراین، چسب ها و چسب چوب جهان ما را برای هزاران سال کنار هم نگه داشته اند، و در عین حال در صنایع بزرگ و همچنین در خانه!

در این مجموعه با دنیای چسب چوب بیشتر آشنا می شوید به عنوان مثال، مزایای فناوری چسب ها و چسب های مدرن یا نحوه عملکرد سوپرچسب ها و در نهایت اینکه چگونه کمک کننده نامرئی روزمره می تواند در شرایط سخت مقاومت کند.

چسب چوب

مزایا و همچنین کاربردهای فراوان ممکن در قسمت اول ذکر خواهد شد اما بیایید به همان ابتدا برگردیم: چسباندن چگونه شروع شد؟

هزاران سال است که مردم از خواص مثبت چسب چوب دلتا استفاده می کنند این کار با چسب های ساده مانند زمین خاکی، زمین توس، رزین درخت و قیر چوب آغاز شد آنها عمدتاً برای ساخت سلاح، ابزار و یا ساختن خانه استفاده می شدند.

بعداً اولین چسب چوب ها ساخته شد که برخی از آنها از حیوانات به دست آمد از چسب چوب ها، از جمله، برای نجاری یا صحافی کتاب استفاده می شد.

پس از آن از نظر چسب هیچ اتفاقی برای مدت طولانی با وجود تقاضای بالا رخ نداد تنها در پایان قرن نوزدهم، اولین تغییرات اتفاق افتاد. پیشرفت سریع صنعتی، توسعه مرتبط با تولید چسب چوب را تسریع کرد تحت شعار تولید انبوه، زمان توسعه جایگزین های جدید و مدرن است که نیازهای صنعت را برآورده می کند.

امروزه صنایع بسیار متفاوتی از فناوری چسب ها و درزگیرها بهره می برند از جمله بخش هایی مانند فناوری کشاورزی، تاسیسات برقی، مهندسی مکانیک، حمل و نقل، فناوری خودرو و بسیاری موارد دیگر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.