استفاده عجیب از دستگاه فشار خون دیجیتالی در اتریش

تفاوت فشار سنج دستی و دیجیتال را بدانید

قبل از خرید دستگاه اندازه گیری فشار خون، باید تفاوت فشارسنج دستی و دستگاه فشار خون دیجیتالی omron را بدانید و در بازار ما این دو گزینه محصول را پیدا می کنیم، هر دو می توانند برای شناسایی تغییرات فشار در طول روز استفاده شوند.

معمولا این نوع تجهیزات را در بیمارستان ها و کلینیک های پزشکی می یابیم اما این مانع استفاده از این لوازم در منزل نمی شود و اما برای کارآمدی و عملکرد خوب محصول لازم است که نحوه انتخاب کنتور را خیلی خوب بدانید.

بنابراین، برای کمک به شما در این انتخاب، این پست اختصاصی را تهیه کرده ایم تا تفاوت های اصلی فشار سنج دستی و دیجیتال را ارائه دهیم و از این طریق به شما در تصمیم گیری کمک کنیم.

فشارسنج دستی: نحوه عملکرد آن را درک کنید

فشارسنج دستی دستگاهی است که همراه با گیره یا کاف، دو راه اتصال با نوعی بادکنک در یک سر (که می توان آن را شیر نیز نامید) و یک مانیتور از نوع آنروئید برای نشان دادن فشار فرد ارائه می شود.

دستگاه فشار خون دیجیتالی omron

فردی که فشار خون او اندازه گیری می شود باید به راحتی بنشیند و هر دو پایش صاف روی زمین باشد و سپس باید بازو را کشیده و با کاف بپیچید و مراقب باشید که نوار چسب را بیش از حد سفت نکنید.

نکته دیگری که باید رعایت شود مربوط به موقعیت گیره است و باید حدود دو سانتی متر بالاتر از جایی باشد که خم بازو به پایان می رسد، یعنی جایی که عضله دوسر بازو قرار دارد و علاوه بر این، اولویت این است که فشار در بازوی چپ اندازه گیری شود.

هر کسی که مسئولیت فشار دادن شیر را بر عهده داشت باید مراقب باشد که تا رسیدن به علامت 180 میلی‌متر جیوه روی مانیتور پمپ کند و در این مرحله، کاف باد می‌شود و باید گوشی را در جای خود قرار دهید.

در حالی که بادکنک را به آرامی تخلیه می کنید، با شنیدن اولین ضربات به آن توجه کنید، زیرا در این لحظه باید اولین عدد نشان داده شده روی مانیتور را یادداشت کنید.

دومین شماره گذاری که باید به آن توجه کرد زمانی است که فرکانس ضربان طبیعی تر است و در پایان اندازه گیری فشار خون سیستولیک و دیاستولیک خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.