با شوینده صورت نفیس، منافذ باز پوست خود را از بین ببرید

قبل از آرایش کردن و کرم ها و لوسیون های مختلف، به خوبی می دانم که باید از پاکسازی صورتم نیز مراقبت کنم و از پاکسازی صبحگاهی شروع کنم.

یکی از بهترین شوینده ای موجود در بازار می توان به شوینده صورت نفیس نیز اشاره نمود که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

نکته اینجاست که من به عنوان یک مادر بچه کوچک وقت کمی دارم و به محض اینکه بیدار می شوم باید همه کارها را با سرعت نور انجام دهم.

چند لحظه قبل از او بلند می شوم، داخل حمام می روم، آب را می گذارم تا ولرم شود و به معنای واقعی کلمه آن را به صورتم می اندازم.

من به سرعت یک یا دو عدد از پاک کننده موس را داخل آن ریختم، من در حال حاضر از پاک کننده موس دفاعی Bionike استفاده می کنم.

روی صورتم می زنم تا باقیمانده کرم شب از بین برود، آبکشی کنم، خشک کنم و اگر بتوانم سرم می زنم این همه؟ بله، بیشتر اوقات همینطور است و گاهی هم پیش می آید که نتوانید به درستی پاکسازی کنید.

با این حال، وقتی چند ثانیه بیشتر وقت دارم، یک لایه‌بردار ملایم را انتخاب می‌کنم و اکنون از اسکراب صورت نرم صبحانه قهوه ارگانیک شاپ استفاده می‌کنم.

من معمولاً این کار را در آخر هفته انجام می دهم، زمانی که ریتم ها کمی آرام تر هستند و زمان بیشتری برای اختصاص دادن به مراقبت از پوست دارم.

قبل از تمیز کردن صورتم عادت دارم بانداژ بپوشم و دستانم را با آب و صابون بشویم، پس از این مراحل، من آماده هستم تا روال خود را شروع کنم، در اولین قدم، صورتم را فقط با آب گرم شستشو می دهم.

سپس کمی پایه شستشو (محصول توصیه شده توسط متخصص پوست) روی دست هایم می ریزم و می مالم تا کمی کف ایجاد شود.

صورتم را به خوبی ماساژ می دهم و همیشه با استفاده از آب ولرم، محصول را با دقت آبکشی می کنم، برای خشک شدن، به آرامی یک حوله نرم روی صورتم می کشم و مراقبت از پوستم را برای پوست حساس ادامه می دهم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.