تولید نوعی داروی بیهوشی که از لنت ترمز ساخته شده است

هنگامی که پوشش زیادی روی لنت ها باقی نمانده است، پیستون های کالیپر باید مسافت بیشتری را طی کنند تا اصطکاک لنت ها را روی روتورها حفظ کنند این کار به مقدار بیشتری از روغن ترمز نیاز دارد که باعث کاهش سریع تر سطح آن می شود.

صدای جیغ در هنگام ترمز گرفتن
وقتی عمر لنت ترمز پارس شرکتی شما به پایان می رسد، ممکن است هنگام ترمزگیری صداهای جیغ بلند بشنوید این به دلیل سر و صدای مالش فلز به دیسک های شما است، زمانی که آستر کافی روی لنت ها باقی نمانده است.

افزایش فواصل ترمز
اگر وسیله نقلیه شما مجهز به سنسور در ترمز نیست، باید بر روی احساساتی که هنگام رانندگی احساس می کنید تمرکز کنید و یکی از خصوصیات معمول ترمزهای معیوب افزایش فاصله ترمز است.

این اغلب به دلیل ساییده شدن بیش از حد لنت ها است که دیگر در مراحل ترمزگیری به طور مداوم روی دیسک ها ساییده نمی شوند.

لنت ترمز

ارتعاشات غیر معمول
اگر مدتی با لنت های فرسوده سوار شده اید، ممکن است وقتی می خواهید سرعت خود را کم کنید یا متوقف کنید، لرزش های بیشتری را روی پدال ترمز خود احساس کنید.

این به دلیل اصطکاک طولانی دیسک ها در برابر فلز تکیه گاه پد است که باعث تاب برداشتن دیسک ها می شود و در این صورت باید دیسک و لنت ترمز را تعویض کنید.

رانش وسیله نقلیه
آخرین علامتی که می تواند شما را از وضعیت لنت هایتان آگاه کند، برخورد خشن هنگام ترمزگیری است و این منجر به دریفت تصادفی خودرو هنگام فشار دادن پدال ترمز می شود.

قیمت لنت ترمز
قیمت لنت ترمز جدید بسته به نوع وسیله نقلیه شما ممکن است متفاوت باشد در واقع، بسته به کاربرد و وزن خودرو، لنت های ترمز یکسان نخواهند بود.

علاوه بر این، در برخی از وسایل نقلیه، زمان کار بیشتر از سایر خودروها است همانطور که گفته شد، به طور متوسط ​​برای یک ماشین شهری صد یورو و برای یک وسیله نقلیه جاده ای حدود 200 یورو حساب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.