روکش درب اتاق خواب که المنت های نوری دارد

ظهور درهای داخلی روکش پی وی سی پیشرفتی در تولید بلوک درب بود، زیرا در آن زمان روکش لمینت رهبر بازار بود و پی وی سی تقریباً از همه جهات به جز در مورد قیمت، برتری قابل توجهی نسبت به لمینیت دارد.

اگرچه روکش درب اتاق خواب پی وی سی گرانتر از لمینیت است، اما همچنان یک گزینه اقتصادی برای درب های داخلی در بازار مدرن در مقایسه با انواع دیگر پوشش ها باقی مانده است.

از نظر بیرونی، طراحی چنین درهایی نمی تواند تفاوتی با، به عنوان مثال، سازه های روکش شده یا میناکاری شده نداشته باشد، فقط اگر از نزدیک نگاه کنید، می توانید پوشش را تشخیص دهید.

این واقعیت برای خریداران بالقوه در فروشگاه ها بسیار جذاب است، زیرا درهای داخلی با روکش PVC می توانند طراحی کلاسیک کاملاً مدرن یا پیچیده ای داشته باشند.

درب های داخلی با روکش پی وی سی با قیمت پایین با شاخص های فنی و ظاهری کاملا قابل قبول خریداران را به خود جذب می کند.

در اینجا، نه تنها ارزان بودن خود ماده پلی وینیل کلرید، بلکه توانایی استفاده از چوب با درجه پایین در قاب بوم نقش مهمی ایفا می کند، در حالی که کیفیت های فنی لازم ساختار را حفظ می کند.

روکش درب اتاق خواب
منشا مصنوعی این دکور به شما امکان تقلید از هر نوع چوب و حتی سطوح میناکاری شده را می دهد.

اغلب در بلوک های درب داخلی میناکاری شده، در واقع، فقط بوم میناکاری شده است و محصولات قالب گیری شده دارای روکش PVC هستند که از نظر بصری از لعاب قابل تشخیص نیست.

این کار به این منظور انجام می شود که بتوان محصولات را در حین نصب به اندازه برش داد، زیرا مینا با اره های برقی ضعیف تراشیده می شود.
اصولاً فیلم‌های PVC دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر خراش و آسیب‌های دیگر هستند، اما این شاخص ممکن است برای هر سازنده خاصی از چنین مواد فیلم متفاوت باشد.
سهولت در تعمیر و نگهداری باعث می شود درهای با دکور پی وی سی برای استفاده کاربردی باشد، آنها نیازی به توجه خاص یا محصولات تمیز کننده خاصی ندارند اما نقاط ضعفی را که هر نوع طراحی ورق درب داخلی دارد فراموش نکنید.

برخی از پوشش‌های درب‌های داخلی در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مرور زمان محو و محو می‌شوند، اما PVC برای چنین پوشش‌هایی اعمال نمی‌شود، رنگ غنی برای سال‌ها باقی می‌ماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.