فروش فوق العاده یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت و جاروبرقی اتوماتیک اسنوا آغاز شد

سیکل فشرده سازی بخار در اکثر یخچال های خانگی، یخچال فریزرها و فریزرها استفاده می شود. در این چرخه، یک مبرد در گردش مانند R134a به صورت بخار کم فشار در دمای داخل یخچال یا کمی کمتر از آن وارد کمپرسور می شود. بخار فشرده شده و به صورت بخار فوق گرم با فشار بالا از کمپرسور خارج می شود.

بخار فوق گرم تحت فشار از طریق سیم پیچ ها یا لوله هایی که کندانسور را تشکیل می دهند حرکت می کند همین سیم ها و لوله ها با توجه به کیفیت آن قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت را کاهش می دهند. کویل ها یا لوله ها با قرار گرفتن در معرض هوا در اتاق به طور غیرفعال خنک می شوند. کندانسور بخار را خنک می کند که به مایع تبدیل می شود. همانطور که مبرد از کندانسور خارج می شود، همچنان تحت فشار است اما اکنون فقط کمی بالاتر از دمای اتاق است.

این مبرد مایع از طریق یک دستگاه اندازه گیری یا گاز، که به عنوان شیر انبساط نیز شناخته می شود (که اساساً یک انقباض به اندازه سوراخ در لوله است) به ناحیه ای با فشار بسیار پایین تر منتقل می شود و شرکت تولیدی سینما خانگی اسنوا این قطعه را تولید می کند. کاهش ناگهانی فشار منجر به تبخیر فلاش مانند مواد منفجره در قسمتی (معمولاً حدود نیمی) از مایع می شود.

گرمای نهان جذب شده توسط این تبخیر فلاش بیشتر از مبرد مجاور مایع هنوز گرفته می شود، پدیده ای که به عنوان تبرید خودکار شناخته می شود. این مبرد سرد و نیمه تبخیر شده از طریق سیم پیچ ها یا لوله های واحد اواپراتور ادامه می یابد. یک فن هوا را از محفظه (“هوای جعبه”) در سراسر این سیم پیچ ها یا لوله ها می دمد و مبرد کاملاً تبخیر می شود و گرمای نهان بیشتری را از هوای جعبه می گیرد.

این هوای خنک شده به قسمت یخچال یا فریزر بازگردانده می شود و بنابراین هوای جعبه را سرد نگه می دارد. در ادامه برای استعلام قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که هوای خنک یخچال یا فریزر هنوز گرمتر از مبرد در اواپراتور است. مبرد از اواپراتور خارج شده و اکنون کاملاً تبخیر شده و کمی گرم شده است و برای ادامه چرخه به ورودی کمپرسور باز می گردد.

یخچال‌های خانگی مدرن بسیار قابل اعتماد هستند، زیرا موتور و کمپرسور در یک ظرف جوش داده شده، “واحد مهر و موم شده” ادغام شده‌اند و احتمال نشت یا آلودگی بسیار کاهش می‌یابد و بسیاری بر این باورند که قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم به این موضوع وابسته است. در مقایسه، کمپرسورهای تبرید با جفت خارجی، مانند کمپرسورهای تهویه مطبوع خودرو، به ناچار مایع و روان کننده را از پشت مهر و موم شفت نشت می کنند. این منجر به نیاز به شارژ مجدد دوره ای و در صورت نادیده گرفتن، خرابی احتمالی کمپرسور می شود.

  • منابع:
    1. Compressor refrigerators
  • تبلیغات:
    1. فروش رب گوجه فرنگی یک کیلویی
    2. در لوله پلیکا خانه ای روده انسان پیدا شد!
    3. جوراب و مواد در تولید آن
    4. مزایای لباس فرم در مدارس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.