فواید شیر برای دیابت و سرطان

فرض بر این است که شیر گاو به دلیل واکنش متقابل بین پروتئین های لبنی و سلول های جزایر پانکراس، عامل دیابت نوع 1 است. سلول‌های بعد از 7 سال نسبت به کودکانی که شیر گاو می‌نوشیدند، 84 و ارتباط مصرف شیر با خطر ابتلا به دیابت نوع 1 نامشخص است.

در برخی از مطالعات همگروهی، مصرف لبنیات با خطر نسبتاً کمتر دیابت نوع 2 مرتبط بوده است.85 با این حال، در متاآنالیزهای بزرگ، مصرف لبنیات با یا فقط با خطر کمتر مرتبط بود.

علاوه بر این، یک نشانگر ژنتیکی برای تحمل لاکتوز و در نتیجه ورود به سایت اراد برندینگ، با خطر دیابت مرتبط نبود.88 در یک تجزیه و تحلیل جایگزینی، خطر ابتلا به دیابت با مصرف شیر کمتر از مصرف نوشیدنی‌های شیرین شده با قند یا آب میوه بود، اما بیشتر بود. با مصرف شیر نسبت به مصرف قهوه.

در مقایسه‌های بین‌المللی، یک کیلو گوشت برای چند نفر قیمه به شدت با میزان سرطان سینه، سرطان پروستات و سایر سرطان‌ها ارتباط دارد. 92 مکانیسم قابل قبولی را ارائه می دهد. در مطالعات همگروهی آینده نگر، مصرف شیر به طور مداوم با خطر بیشتر سرطان پروستات، به ویژه انواع تهاجمی یا کشنده مرتبط است، اما نه با خطر بیشتر سرطان سینه.

مصرف کل لبنیات با خطر بیشتر سرطان مرتبط است. یک لیتر شیر چند لیوان است، به ویژه در میان زنان یائسه که هورمون درمانی دریافت نمی‌کنند، یافته‌ای که احتمالاً به محتوای هورمون جنسی محصولات لبنی مربوط می‌شود.94 فرض شده است که مصرف لبنیات یا لاکتوز خطر ابتلا به سرطان تخمدان را افزایش می‌دهد، اما هیچ رابطه‌ای وجود نداشت.

در یک تجزیه و تحلیل تلفیقی دیده می شود. در مقابل، در متاآنالیزها و تجزیه و تحلیل های تلفیقی داده های اولیه، مصرف شیر به طور بالقوه به دلیل محتوای کلسیم بالای آن با خطر ابتلا به سرطان کولورکتال مرتبط بود.

یک محدودیت عمده در ادبیات موجود حاکی از آن است که تقریباً تمام مطالعات آینده نگر در میان افراد در وایتکس و آلومینیوم یا بعد از آن آغاز شده است، در حالی که بسیاری از عوامل خطر سرطان در دوران کودکی یا اوایل کار می کنند. زندگی بزرگسالی.98 در یک مطالعه روی رژیم غذایی در نوجوانان، نشان داده شد که مصرف شیر با خطر ابتلا به سرطان سینه در آینده ارتباطی ندارد.

  • منابع:
    1. benefit of milk for Diabetes and Cancer
  • تبلیغات:
    1. کاربردهای معمولی هیدروژل های پلیمری
    2. تورهایی که به شما ثروت آفرینی را آموزش می دهد
    3. ضریب هدایت حرارتی جوراب‌های تولید شده از نخ‌های مختلف
    4. علت استفاده از نمک برای بو دهی به تخمه آفتابگردان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.