قیمت روز کوله پشتی چرم ساده

قیمت روز کوله پشتی چرم ساده را می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین پی گیری کنید. کوله پشتی چرم ساده از محصولات پرفروش و پرطرفدار می باشد که در انواع مدل های گوناگون با قیمت های متنوع به متقاضیان عرضه می شود.

فروشندگان برتر این محصولات را به صورت حضوری و غیر حضوری در کیفیت های درجه یک به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

قیمت روز کوله پشتی چرم ساده

طرز دوخت کوله پشتی چرم

طرز دوخت کوله پشتی چرم

برای دوخت کوله پشتی چرم ابتدا باید مواد اولیه برای دوخت را آماده کنیم از جمله؛ الگو کوله پشتی، چرم، میخ پرچ برای وصل کردن بندها، زیپ، نمد  و چسب قطره ای احتیاج دارید.

برای شروع دوخت، ابتدا الگوی کوله پشتی نمدی را برش بدهید و قسمت های جلو و پشت کوله را جداگانه برش داده و بعد تکه های نمد برای جیب ها و بند کیف را آماده نمایید.

بعد باید بندهای کوله پشتی را بدوزید و اندازه آنها به سلیقه شخص بستگی دارد و می توانید به اندازه دلخواه خود این بندها را بدوزید و بعد از دوخت بندها به سراغ جیب های کوله پشتی بروید و به دلخواه می توانید نوع جیب و اندازه آن را بدوزید و زیپ ها را نیز باید به جیب ها اضافه نمایید.

در آخر باید باید برش ها و جیب های کوله را به هم وصل نمایید و آن را بدوزید. ابتدا قسمت های اصلی کوله یعنی قسمت های جلو و پشت کوله را به هم وصل نمایید و آنها را به درستی بدوزید و بعد بروید به دوخت جیب ها و بندهایی که قبلا آماده نموده اید.

حال کوله پشتی ما تقریبا آماده می باشد، با چرم مشکی مثل های کوچک برش زده و با چسب قطره ای در قسمت سر زیپ و اتصال بندها به خوبی بچسبانید و در آخر از میخ پرچ برای اطمینان از محکم بودن آن استفاده نمایید.

فروش ویژه کوله پشتی چرم ساده

فروش ویژه کوله پشتی چرم ساده

فروش کوله پشتی چرم در انواع گونه ها و رنگ های مختلف به صورت حضوری و غیر حضوری به متقاضیان عرضه می شود. تولیدکنندگان کوله پشتی چرم به صورت آنلاین و اینترنتی این محصولات را با قیمت های متنوع به مشتریان خود به فروش می رسانند. امروزه دوخت کوله پشتی چرم یکی از کسب و کارهای مفید برای افراد به شمار می رود که دوزندگان این محصول روز به روز گسترش می یابد و برای جذب و رضایت مشتری این محصولات را به صورت ویژه با تخفیفات خوب به صورت آنلاین به متقاضیان خود عرضه می نمایند.

اگر قصد خرید آنلاین این محصول را دارید می توانید از طریق این سایت با کمک کارشناسان فروش ما سفارش خرید انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.