مادری که با پسته سال 1401 جنسیت فرزند خود را عوض کنید

پسته مغذی است و یک اونس (28 گرم) حدود 49 پسته حاوی مواد زیر است:
آنتی اکسیدان ها برای سلامتی شما مهم هستند.
خوشبختانه پسته جزو کم کالری ترین آجیل هاست.
پسته سال 1401 سرشار از فیبر و پروتئین است که هر دو با کمک به احساس سیری و کمتر خوردن، سیری را افزایش می دهند.

در یک برنامه کاهش وزن 12 هفته ای، کسانی که 9 اونس (53 گرم) پسته در روز به عنوان میان وعده بعد از ظهر می خوردند، دو برابر کاهش شاخص توده بدنی نسبت به کسانی که 2 اونس (56 گرم) چوب شور می خورند (16 گرم) داشتند).
بوتیرات احتمالاً مفیدترین اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه است.
مطالعات زیادی بر روی پسته و چربی خون با جایگزینی بخشی از کالری رژیم غذایی با پسته انجام شده است و تا 67% از این مطالعات کاهش کلسترول LDL تام و “بد” و افزایش کلسترول HDL “خوب” را نشان دادند.
اکسید نیتریک ترکیبی است که نقش مهمی در اتساع عروق دارد و  این باعث می شود رگ های خونی با سیگنال دادن به سلول های صاف در اندوتلیوم برای شل شدن منبسط شوند.

پسته تازه روز
پسته علاوه بر اینکه سرشار از فیبر و چربی های سالم است، سرشار از آنتی اکسیدان ها، منیزیم، کاروتنوئیدها و ترکیبات فنلی است که همگی برای کنترل قند خون مفید هستند.
همچنین می توانید آنها را روی ماهی مورد علاقه خود بپاشید ماهی پخته شده، آنها را به گرانولای صبحگاهی خود اضافه کنید یا پوسته دسر خود را درست کنید.

می توان گفت که یک کیسه پسته به ذهن اجازه می دهد تا خلاقیت زیادی ایجاد کند و حاوی درصد بالایی از آهن و همچنین مواد آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است و آنها فیبر و بدون کلسترول را فراهم می کنند و در میان بسیاری از خواص دیگر، دارای مقدار زیادی چربی سالم هستند.

در آشپزخانه از هر دو در دستور العمل های شیرین و در تهیه سس های خوش طعم مانند پستو پسته و اسفناج استفاده می شود و استفاده های بی پایانی که این میوه گرانبها به آنها اجازه می دهد.

به دلیل طعم غنی آن در تهیه غذاهای مختلف، در تهیه شیرینی و همچنین به عنوان یک ماده در تهیه برخی سوسیس و کالباس استفاده می شود.

این میوه پر جنب و جوش آن را الهام بخش برای لذت بردن از بسیاری از وعده های غذایی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.