مردی با فروش عسل صادراتی ایران لامبورگینی خرید

دانشمندان ادعا می کنند که تا زمانی که از نوع مناسب عسل استفاده کنید، ترمیم زخم ها یا هر گونه آسیب پوستی امکان پذیر است و عسل به زودی می تواند بسیار مهم شود، زیرا عفونت با باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک ها رایج تر می شود.

عسل صادراتی ایران را به عنوان یک ماده پیچیده و در درجه اول غنی از انواع قند و تعداد زیادی مواد دیگر با در نظر گرفتن خاصیت آسان جذب، ارزش غذایی، محتوای املاح معدنی و ویتامین ها، افزودن مواد دارویی به آن، تنها در این صورت است که می توانیم اهمیت واقعی آن را در تغذیه درک کنیم.

ساینتیفیک امریکن اخیرا در مورد مطالعه ای در رابطه با درمان زخم ها با عسل نوشته است: در آزمایشات آزمایشگاهی، فقط کمی عسل بیشتر باکتری ها را از بین برد.

عسل صادراتی ایران

می توان از آن برای جلوگیری از عفونت زخم استفاده کرد و این نتایج نشان می دهد که عسل مانوکا دارای پتانسیل در درمان زخم های حاوی S. Pyogenes است.

هنگامی که به استفاده از عسل برای بهبود زخم فکر می کنید، بسیار مهم است که درک کنید که تفاوت های زیادی بین عسل خام، عسل مانوکا (که نوع خاصی نیز هست) و عسل فرآوری شده “ممتاز” که می توانید در اکثر فروشگاه ها خریداری کنید، وجود دارد.

عسل موجود در فروشگاه بیشتر شبیه شربت ذرت است که سرشار از فروکتوز است و این احتمال وجود دارد که فقط عفونت را افزایش دهد و هرگز از آن برای درمان زخم استفاده نکنید.

از طرف دیگر عسل مانوکا از شهد بوته مانوکا (یک گیاه دارویی) تهیه می شود و تحقیقات بالینی نشان داده است که می تواند بیش از 250 نوع باکتری را با موفقیت از بین ببرد.

عسل خام، درست مانند مانوکا، به بیرون کشیدن مایع از زخم و کاهش رشد میکروارگانیسم ها کمک می کند و بخشی از چیزی که به عسل خام خاصیت ضد باکتریایی می دهد، آنزیم گلوکز اکسیداز است که زنبورها در شهد خود ترشح می کنند.

با کشک کردن عسل این آنزیم شفابخش را از بین می برید، به همین دلیل است که فقط عسل خالص، خام و فرآوری نشده برای بهبود زخم توصیه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.