معجزه خوردن زغال فشرده نارگیل با معده خالی

زغال گیاهی چیست؟ زغال چوب گیاهی که کربن فعال گیاهی یا زغال فعال گیاهی نیز نامیده می شود، یک ماده طبیعی است که از احتراق چوب یا ضایعات فرآوری آن در دماهای بالا و در غیاب آتش (کلسینه) در محیطی با اکسیژن ضعیف به دست می آید.

پس از آن، زغال سنگ برای بار دوم در حضور بخار آب، هوا یا گاز سوزانده می شود تا قدرت جذب (فعال شدن) آن افزایش یابد.

جایی که یافت می شود کربن گیاهی یک کربن طبیعی است که حاصل کربنیکاسیون چوب صنوبر، بید، توس و کاج است و در طبیعت، فرآیندی که منجر به تشکیل کربن گیاهی می شود، طی هزاران سال انجام می شود، زمانی که بافت های گیاهی تحت فشارهای بالا قرار می گیرد که باعث افزایش دما و عمل تخمیر قارچ ها و باکتری های بی هوازی می شود که باعث حذف تدریجی هیدروژن و اکسیژن و در نتیجه غنی شدن کربن می شود.

خمیردندان‌ها و ماسک‌های تصفیه‌کننده متعددی در بازار وجود دارند که حاوی زغال فشرده نارگیل هستند در نهایت از زغال فشرده برای تهیه نان سیاه و سایر محصولات پخته‌شده استفاده می‌شود.

زغال فشرده نارگیل

زغال گیاهی را از کجا بخریم؟

زغال گیاهی فعال را می توان در داروهای گیاهی و در فروشگاه های متخصص در محصولات طبیعی برای سلامتی و مراقبت از بدن خریداری کرد.

در فروشگاه های گیاهی مکمل های زغال چوب به راحتی در کپسول ها یا قرص های حاوی زغال خوراکی موجود است، همچنین می توانید پودر زغال یا محصولات آرایشی حاوی زغال چوب مانند خمیر دندان یا ماسک های پوستی را خریداری کنید.

زغال گیاهی برای چه استفاده می شود؟ زغال گیاهی بیش از هر چیز برای از بین بردن گاز اضافی در دستگاه گوارش، مقابله با آئروفاژی، نفخ و هواشناسی استفاده می شود.

محصولات مبتنی بر زغال فعال برای شکم متورم عموماً در کپسول یا قرص هستند و به جای آن از پودر زغال چوب برای تهیه خمیردندان یا ماسک‌های DIY برای سفید کردن دندان‌ها و پاکسازی عمیق پوست استفاده می‌شود و سبوم اضافی را از بین می‌برد که می‌تواند منجر به تشکیل جوش‌های سرسیاه و جوش‌ها شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.