نوار دستگاه قند خون accu-chek غلظت خون شما را کاهش می دهد

تقریباً از سال 1980، هدف اصلی مدیریت دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 دستیابی به سطوح گلوکز خون از طریق نوار دستگاه قند خون accu-chek به نزدیکترین و نرمال‌تر برای حداکثر زمان ممکن است که توسط HBGM چندین بار در روز هدایت می‌شود.

از مزایای آن می توان به کاهش میزان بروز و شدت عوارض طولانی مدت هیپرگلیسمی و همچنین کاهش عوارض کوتاه مدت و بالقوه تهدید کننده زندگی هیپوگلیسمی اشاره کرد.

گلوکز متر که به آن «گلوکومتر» نیز می گویند،وسیله ای پزشکی برای تعیین غلظت تقریبی گلوکز در خون است.

همچنین می تواند یک نوار کاغذ گلوکز باشد که در یک ماده فرو رفته و با نمودار گلوکز اندازه گیری شود. این یک عنصر کلیدی در آزمایش گلوکز از جمله پایش گلوکز خون در خانه (HBGM) توسط افراد مبتلا به دیابت یا هیپوگلیسمی است.

نوار

قطره کوچکی از خون، که از سوراخ کردن پوست با لانست به دست می آید، روی نواردستگاه قند خون accu-chek تست یکبار مصرف قرار می گیرد که دستگاه اندازه گیری آن را می خواند و برای محاسبه سطح گلوکز خون استفاده می کند.

سپس متر سطح را بر حسب mg/dL یا mmol/L نشان می دهد.

اگرچه فشار دادن انگشت به عنوان استاندارد طلایی برای پایش قند خون باقی مانده است، اما محققان محصولاتی را توسعه داده اند که برای از بین بردن درد و ادامه تولید محصولات جدید طراحی شده اند.

از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در مورد این جایگزین ها بپرسید

از سنسوری که در زیر پوست قرار می گیرد برای اندازه گیری سطح قند خون استفاده می کند.

هر خواندن را به تلفن هوشمند، ساعت هوشمند یا دستگاه ضبط کوچکی که روی بدن شما پوشیده شده است، منتقل می کند. زمانی که سطح قند خون خیلی پایین یا خیلی زیاد است، هشدار می دهد.

نیاز به تعویض سنسور هر 7 تا 14 روز بسته به برند دارد. ممکن است لازم باشد سطح قند خون را با یک مانیتور سنتی برای تأیید خواندن و برنامه ریزی دستگاه بررسی کنید
اگر به هزینه‌ها، ویژگی‌ها و سایر ملاحظات نگاه کرده‌اید و هنوز مطمئن نیستید که کدام دستگاه گلوکز خون را بخرید، از پزشک یا متخصص مراقبت و آموزش دیابت تأیید شده بخواهید که توصیه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.