پوست خرس هدیه ارزشمند به کاخ بریتانیا برای صلح

تعدادی از واحدهای گارد پادشاهی نیروهای مسلح سلطنتی تایلند از کلاه ایمنی مغز دار با ستون‌های سنگین استفاده می‌کنند که به طور کلی شبیه کلاه پوست خرس است.

کلاه های مغزی با یونیفورم لباس کامل تشریفاتی واحد، برای مناسبت هایی از جمله رژه گارد سلطنتی تایلند که هر سال در ماه دسامبر برگزار می شود، تاج گذاری سلطنتی، تشییع جنازه و سالگرد استفاده می شود.

رنگ‌های ستون‌ها از سیاه تا صورتی و آبی متفاوت است، بسته به واحدهای پوشنده، شبیه به روکش‌های یکنواخت در کشورهای مشترک المنافع. اکثر یگان هایی که حق پوشیدن این روسری ها را دارند از ارتش و نیروی هوایی هستند و دو گردان نیروی دریایی سلطنتی تایلند نیز این امتیاز را حفظ می کنند.

علاوه بر این، دو هنگ نگهبانی فرماندهی امنیت سلطنتی، کلاه مغزی با آلو سیاه را در لباس کامل خود می پوشند.

اگر خرس‌ها در جوانی گرفته شوند، می‌توانند به راحتی رام شوند و زمانی معمولاً در نمایش حیوانات سیرک استفاده می‌شدند. این عمل اغلب باعث می‌شد که مردم خرس‌ها را رام و بی‌آزار بدانند نه موجوداتی بالقوه خطرناک که شایسته احتیاط و احترام هستند. این اشتباه اغلب منجر به تراژدی هم برای انسان ها و هم برای خرس ها شده است.

خرس های گریزلی و قطبی خطرناک ترین هستند، اما خرس های قهوه ای اوراسیا و خرس های سیاه آمریکایی نیز به انسان ها حمله می کنند. برخی از گونه‌ها در مواقعی دام‌ها را از بین می‌برند، و برخی از خرس‌ها، مانند خرس‌های سیاه آسیایی و آمریکایی، ممکن است میوه‌ها یا محصولات دیگر، به ویژه ذرت را از بین ببرند.

از پوست خرس ها برای اهداف مختلفی استفاده شده است. شاید محبوب ترین فرش از پوست خرس باشد. از پوسته ها برای لباس های مد روز نیز استفاده شده است. گوشت خرس سیاه و قطبی اغلب مصرف می شود. دندان‌ها و چنگال‌های خرس‌ها زیور آلات مورد علاقه بومیان آمریکا بوده‌اند و چربی آن «چربی خرس» را فراهم می‌کند که برای پخت و پز استفاده می‌شود. کیسه صفرا خرس های آسیایی در آسیا برای اهداف دارویی ارزش زیادی دارد.

  • منابع:
    1. In most species, the male

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.