چشم پزشکان عسل اصل گون را درمان آب مروارید می دانند

انواع عسل و خواص آن

عسل از فروکتوز، ساکارز، گلوکز، آب و ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب تشکیل شده است و این نسبت بسته به نوع و کیفیت عسل متفاوت است اما همیشه کاملاً متعادل است.

این بدان معناست که زنبورها با موفقیت از آنچه می توانند در طبیعت جمع آوری کنند و در دسترس آنها هستند غذای کاملی درست می کنند.

رنگ عسل اصل گون بستگی به گیاهانی دارد که از آن شهد جمع آوری شده است، بنابراین از زرد روشن تا قهوه ای تیره متغیر است.

رایج ترین عسلی که به فروش می رسد عسل علفزار است و پس از آن عسل اقاقیا، لیندن یا عسل جنگلی قرار دارند.

بسته به ذائقه و نیاز آن را می خریم، اما مهم است بدانید که عسل دسته بندی هایی دارد و بسته به دسته بندی عسل، ارزش غذایی آن نیز بستگی دارد وعسل را می توان به چند دسته اول شامل عسل هایی است که از نظر ذرات گیاهی ضعیف است.

ما اغلب چنین عسلی را در فروشگاه ها یا بازارها پیدا می کنیم و شاید پرفروش ترین عسل باشد و عسل های لیندن، علفزار یا شبدر یونجه جزو دسته اول عسل ها هستند.

عسل اصل گون

دسته دوم شامل عسل هایی است که از نظر ذرات گیاهی نسبتاً غنی است، مانند عسل عسل.

عسلک شهد نیست، بلکه عسلک است که به صورت شهد گیاهی شکل نمی گیرد، بلکه روی برگ درختان جنگلی شکل می گیرد و عسلک را می توان در درختان بلوط، بید، هلو، نمدار، صنوبر، کاج و سایر درختان یافت.

زنبورها عسل جمع آوری شده را به عسل تبدیل می کنند که به آن عسلک می گویند و متعلق به عسل کم کیفیت است که از شهد گل به دست نمی آید.

دسته سوم شامل عسل است که از نظر ذرات گیاهی فوق العاده غنی است و کیفیت فوق العاده ای دارد.

دسته چهارم شامل عسل هایی است که در هر ده گرم عسل تا یک میلیون ذره گیاهی دارد و این نوع عسل کمتر در بازارهای تجاری رایج است، اما می توان آن را از تولیدکنندگان جدی عسل تهیه کرد.

عسل شاه بلوط یا عسل جنگلی که در جنگل های مخروطی و برگریز جمع آوری می شود یک گنج واقعی از سلامتی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.