کنسول معرق کاری شده که انسان ها را طلسم می کند

یادگیری نحوه درست کردن میز کنسول می تواند به معنای تفاوت بین یک شغل آماتور و حرفه ای باشد.

چه یک کنسول با حکاکی پیچیده را ترجیح دهید، چه یک میز روستایی و درشت، مهم است که چیزی را انتخاب کنید که مکمل دکوراسیون شما باشد.

شما همچنین می توانید با کنتراست بازی کنید و در اینجا چند نکته و ترفند برای استایل دادن به میز کنسول آورده شده است.

اگر می خواهید ظاهری جسورانه داشته باشید، فضا را با کنسول معرق کاری شده محکم کنید و در عین حال تمرکز را روی دیوارهای با رنگ روشن نگه دارید و با این حال، برای ظاهری آرام یا متعادل‌تر، میزهایی با سایه‌های خنثی مانند سفید یا بژ انتخاب کنید.

یک ترفند ساده برای درخشیدن دیوار بدون اینکه خالی به نظر برسد، آویزان کردن یک اثر هنری بالای میز، همراه با نورپردازی با فوکوس ملایم است.
یک کنسول پیچیده یا تزئین شده در مقابل دیوارهای ساده عالی به نظر می رسد.

برای افزودن شخصیت، قطعات با رنگ روشن انتخاب کنید، اما مطمئن شوید که به خوبی با زیبایی شناسی کلی جفت می شود و به عنوان مثال، این کنسول آبی پریشان کاملاً مکمل کاغذ دیواری و صفحات تزئینی است.

کنسول معرق کاری شده

از طرف دیگر، میز دمدمی مزاج به سبک زیرپایی، دکوری فشرده و رنگارنگ را تضمین می کند تا حال و هوای بازیگوش و شادی به شما بدهد.

می توانید بسته به ارتفاع کنسول خود با قرار دادن یک گلدان بلند از گل، نقاشی یا قفسه های شناور از فضای عمودی بهترین استفاده را ببرید.

شمع‌های معطر را در کنار گل‌ها قرار دهید تا حال و هوای رمانتیک داشته باشید، یا از یک عنصر صدف دریایی در پس‌زمینه‌ای تاپ برای جلوه‌ای خاکی استفاده کنید.

زمانی که کنسول شما کابینت‌های بسته داشته باشد، این افزودنی‌ها بهترین عملکرد را دارند.

مهم است که تمام دکور شما فقط یک طرف آن به شدت شلوغ نشود و با افزودن یک قطعه بیانی واحد، همراه با چند عنصر دکور دیگر، تعادل ایجاد کنید.

این کنسول طولانی با آثار هنری در بالا و قطعات کوچک‌تر چینی در شکاف آن لایه‌بندی شده است.

همچنین می‌توانید گوشه‌های نامناسب را به یک گالری شخصی تبدیل کنید، با پرتره‌های خانوادگی بالای یک میز کنسول خیره‌کننده که توسط یک چراغ کف کناری قرار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.