توت خشک در بارداری هوش جنین را افزایش می دهد

فیبر موجود در انواع توت خشک باعث تقویت فعالیت روده می شود و بنابراین در برابر یبوست نیز کمک می کند. نسبت بالای آنتی اکسیدان ها باعث می شود که رادیکال های آزاد مسئول پیری زودرس بی ضرر باشند.

آنتوسیانین های موجود در آن رگ های خونی را تقویت می کند، در برابر بیماری های قلبی عروقی محافظت می کند و در نتیجه خطر سکته را کاهش می دهد.

چای تهیه شده از برگ توت در آسیا به ویژه در طب سنتی چینی از ارزش بالایی برخوردار است. این می تواند به تب، یبوست و عفونت های مثانه و مجاری ادراری کمک کند، اما همچنین می تواند به دیابت نوع 2، فشار خون بالا و سطح کلسترول بالا کمک کند.

همچنین چای میل به شیرینی جات را کاهش می دهد. برای تهیه چای، یک قاشق چای‌خوری از برگ‌های خشک (یا دو قاشق چای‌خوری برگ تازه له شده) را روی 200 میلی‌لیتر آب داغ ریخته و حدود پنج دقیقه می‌گذاریم تا دم بکشد.

توت

از آنجایی که برگ ها حاوی مواد تلخ نیستند، می توانند مدت طولانی تری دم بکشند.

شماحتما توت را می شناسید ممکن است به عنوان یک میوه خشک در یک فروشگاه ارگانیک با آن برخورد کرده باشید . این توت های سالم به آرامی بر موج سوپرغذا سوار می شوند و محبوبیت آنها در حال افزایش است.

درست مانند گوجی بری ، مورینگا و دانه های چیا ، توت نیز در این کشور رشد می کند و حتی سنت طولانی کشت در اروپا دارد.

کمی شانس، تعدادی توت وحشی پیدا خواهید کرد و از آنها تازه لذت می برید.

توت سفید، قرمز و سیاه وجود دارد که هر کدام از نقاط مختلف جهان می آیند: سفید از چین، قرمز از آمریکای شمالی و توت سیاه از ایران. بسته به موقعیت مکانی، اندازه درختان یا بوته ها بین 5 تا 15 متر متغیر است، در مجموع 12 گونه مختلف وجود دارد.

در اروپا، توت با ظهور پرورش کرم ابریشم گسترش یافت. توت سفید در جنوب اروپا و همچنین در پروس برای پرورش کرم شب پره ابریشمی با برگها کشت می شد.

در آغاز قرن بیستم، کشت توت از اهمیت کمتری برخوردار شد زیرا ابریشم وارداتی از خاور دور بسیار ارزانتر بود. امروزه فقط چند بوته یا درخت وحشی پیدا می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.