رنگ موهای خود را روشن کنید

اگر رنگ موهای شما بی‌رنگ یا بی‌رنگ به نظر می‌رسد، رز مشکی موجود در آب لوله‌کشی ممکن است مقصر باشند. آهن زیاد (مخصوصاً در خانه هایی که لوله های قدیمی دارند رایج است) می تواند موها را نارنجی کند در حالی که کلر اضافی (مانند آب لوله کشی لس آنجلس) یا مس باعث سبز شدن موها می شود.

رسوبات مواد معدنی همچنین می توانند موهای شما را بپوشانند و آنها را کدر و تقریباً کثیف کنند (حتی اگر تازه آنها را شسته باشید). اگر «آب سخت» (مانند آب لوله کشی لندن) دارید، به این معنی است که پر از مواد معدنی است. موهای بلوندی که دکلره شده اند به ویژه مستعد تغییر رب انار هستند، اما موهای هایلایت شده یا آسیب دیده در معرض خطر هستند.

این به این دلیل است که تارهای موی روشن تر خشک و متخلخل هستند، بنابراین هر بار که دوش می گیرید، مواد معدنی را مانند یک اسفنج جذب می کنند. پس چگونه رنگ موهای خود را روشن و زیبا نگه دارید؟ از شناگران راهنمایی بگیرید و هر هفته از شامپوهای پاک کننده کلر و رسوبات استفاده کنید. در اینجا تعدادی از شامپوهای مورد علاقه Beautylish برای براق و واقعی نگه داشتن لباس بلوچی شما آورده شده است:

  1.  شامپو کیلیت جویکو کی پک
    این شامپو برای موهای آسیب دیده و بیش از حد فرآوری شده عالی است، این شامپو فرمول کیلیت دارد که به این معنی است که رسوبات معدنی (مانند آهن، مس یا کلر) را از موهای شما پاک می کند. برخلاف رنگ موی لاکچری، فرمول کرمی جویکو موهای شما را خشک نمی کند.
  2.  شامپو شفاف کننده کنرا
    این شامپو با فرمول شلات کننده موهای بلوند و نقره ای را درخشان می کند. همچنین به از بین بردن تجمع محصولات مانند موم و سیلیکون کمک می کند، که می تواند مدل مو را سنگین کند و بر درخشندگی تاثیر بگذارد.
  3.  شامپو Triswim
    یک شامپوی واقعی برای شنا، Triswim قفل های تشنه را با آلوئه ورا مرطوب می کند و اگر واقعاً شناگر هستید، می تواند به عنوان یک پاک کننده روزانه مو استفاده شود.
  • منابع:
    1. Brighten Up Your Hair Color
  • تبلیغات:
    1. تاریخچه مختصر خیار شور و ترشی
    2. ماجرای عجیب عروس فراری که بعد از 8 ماه به خانه داماد بازگشت
    3. اطلاع از شرایط وخیم آموزش دهنده تمساح در باغ وحش!!
    4. انجام تمامی پروژه های دانشگاه در کمترین زمان

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.