شیرینی بادامی برای عید امسال تولیدش در قنادی ها متوقف شد

نوعی شیرینی چینی است که با ماش آسیاب شده درست می شود . این شیرینی بادامی در ابتدا بدون بادام درست می شد و نام آن به شکل بادامی بیسکویت اصلی اشاره دارد، اما اکنون بیسکویت بادام چینی معمولاً گرد شکل است و اغلب حاوی بادام است.

بیسکویت یکی از استانداردترین شیرینی ها در گوانگدونگ ، هنگ کنگ ، ماکائو ، و در برخی از نانوایی های چینی خارج از کشور است. آنها کوچک هستند، بدون پر کردن. علاوه بر این، آنها بسیار شکننده هستند.

در ماکائو، میان وعده یکی از محبوب‌ترین محصولات ویژه بوده است، به ویژه در نزدیکی ویرانه‌های کلیسای جامع سنت پل ، خیابان‌ها مملو از 10 تا 20 فروشگاه است که همگی طعم‌های مختلف بیسکویت‌های بادام را در کنار یکدیگر می‌فروشند.

هاوکرها در خیابان صف می کشند تا کالا را هل دهند. در وب سایت رسمی گردشگری ماکائو به عنوان یک میان وعده معروف ماکائو توصیه می شود. نانوایی Choi Heong Yuen و Koi Kei از معروف ترین برندهای بیسکویت بادام از ماکائو هستند.

شیرینی

بادام فقط یک آجیل خوشمزه نیست که بتوانیم به عنوان میان وعده بخوریم، بلکه یکی از پرمصرف ترین مواد در انواع کلوچه ها، کیک ها و سایر خوراکی های شیرین است. در این مورد، کوکی های بادام چینی که به زیبایی ساده، ترد، کره ای و پر از طعم بادام هستند.

فریب نام آن را نخورید، کوکی‌های بادام چینی در سرتاسر جهان یافت می‌شوند ، و نسخه‌های مشابه زیادی از نظر ظاهری با بادام وجود دارد.

آلمندرادوهای اسپانیایی، قورابیا (بیسکویت نان کوتاهی که با بادام درست می‌شود)، کوکی‌های پاستیچینی دی ماندورل یا بادام سیسیلی ، کانتوچینی ایتالیایی و حتی اکیبادم کورابیسی ترکی وجود دارد. در حال حاضر، بیایید روی کوکی‌های بادام چینی و آنچه آنها را بسیار خوشمزه می‌کند، تمرکز کنیم.

این بیسکویت نیز مانند سایر خوراکی های چینی دارای یک جزء خوش شانسی ویژه است. به معنای واقعی کلمه، زیرا این یک کوکی است که در مرکز آن یک بادام تعبیه شده است که نشان دهنده خوش شانسی است و کوکی ها نماد سکه هستند.

بله، کلوچه های ثروت، حرکت کنید – کوکی های بادام یک دسر عالی برای یک وعده غذایی الهام گرفته از آسیایی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.