پالت چوبی حمل و نقل تصادفات جاده ای را کاهش می دهد

اهمان طور که می دانید پالت چوبی حمل و نقل عمدتا از گونه های چوب نرم ساخته می شوند.یک پالت چوبی حمل و نقل از تخته ها و تیرهای ساخته شده از چوب اره ساخته شده است. چوب اره شده مستقیماً از یک کارخانه چوب بری می آید.

در برخی موارد، پانل های چوبی سخت، به معنای چوب درختان طبقه بندی شده به عنوان چوب سخت، مانند صنوبر، راش یا بلوط، ممکن است استفاده شود.

این مورد به ویژه برای پالت های استاندارد، جایی که تخته هایی که اتصال پرچ شده با رولپلاک های فلزی یا پلاستیکی را فراهم می کنند، در بلوط ترجیح داده می شود، بسته به اندازه، یک پالت چوبی می تواند تا 30 عنصر چوبی و 200 میخ داشته باشد.

ساخت پالت چوبی به ابزار صنعتی، خط تولید بستگی دارد، با این حال، ما همیشه می توانیم اصول را با توجه به 3 مرحله توصیف کنیم، که هر وسیله ای که استفاده می شود پیدا می شود.

پالت

سینی: ساخت سینی شامل میخکوبی تخته ها با تراورس ها می باشد، نیلینگ به طور کلی خودکار است، ماشین های نیلینگ ثابت می مانند، تخته ها و تراورس ها منتقل می شوند.

این مرحله را می توان با بقیه تولید پالت همگام کرد و یا همگام سازی کرد، وقتی همگام‌سازی شد، پشته‌های سطل‌ها به طور موقت ذخیره می‌شوند و برای خط مونتاژ نهایی بازگردانده می‌شوند.
مونتاژ بلوک: بلوک چوبی یا بلوک کامپوزیت چوبی با استفاده از همان اصل مونتاژ بالا با قسمت بالایی مونتاژ می شود.
نصب اسکید: این آخرین مرحله در ساخت یک پالت چوبی است، لغزش ها به خود پایه ها میخ می شوند که روی پانل محکم می شوند.

پالت های چوبی در بسیاری از پروژه های نجاری مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا آنها معمولا رایگان هستند و می توانند در بسیاری از پروژه های مختلف برای ایجاد چیزی منحصر به فرد استفاده شوند.

شرکت های بزرگ می توانند لوازم زیادی را سفارش دهند و بیشتر یا همه محموله ها را می توان روی پالت های چوبی تحویل داد، با این حال، شرکت های بزرگ در حال حاضر اقداماتی را برای خلاص شدن از شر پالت های غیر ضروری خود انجام داده اند.

یک شرکت شخص ثالث می تواند برای جمع آوری و دفع زباله وارد شود، جایگزین این است که به دنبال شرکت های کوچک باشید، به دلیل کمبود بودجه، زمان یا سایر منابع برای انجام این کار، پالت های خود را در زباله دانی می اندازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.