چگونه مبل را انتخاب و آزمایش کردیم

برای این راهنما، ما به دنبال شرکت‌هایی بودیم که مبل‌هایشان به طرز تهیه مربای هویج غلیظ، راحتی، قیمت و در دسترس بودن سبک‌ها رسیدند. ما می خواستیم مبل هایی را پیدا کنیم که به راحتی بتوان آنلاین سفارش داد و برگرداند.

اگرچه برخی از شرکت‌هایی که مورد بررسی قرار دادیم نمایشگاه‌ها یا فروشگاه‌های آجر و ملات دارند، بخش عمده این راهنما شرکت‌هایی را که مستقیماً به مصرف‌کننده می‌فروشند را پوشش می‌دهد.

اگر این یک راهنمای معمولی Wirecutter بود، اکنون گزینه‌های خود را برای «بهترین» مبل‌هایی که می‌توانید به صورت آنلاین خریداری کنید، برجسته می‌کنیم. اما کاناپه ها دسته بندی بسیار ذهنی با صدها سبک برای انتخاب هستند.

رویکرد ما در اینجا مشابه روشی است که در راهنمای قیمت مبل راحتی ارزان اتخاذ کرده‌ایم: ما «انتخاب‌های» رسمی برای مدل‌های مبل خاصی نداریم. در عوض، ما به برندها و شرکت‌هایی اشاره می‌کنیم که در تحقیقات و آزمایش‌های ما از نظر کیفیت، ارزش، تجربه خرید آنلاین، تجربه تحویل، خدمات مشتری، شفافیت، ضمانت و سایر ملاحظات برجسته بودند.

ما هنوز به مدل‌های خاصی که آزمایش کرده‌ایم اشاره می‌کنیم، اما تمرکز ما طریقه مصرف زیره سبز برای لاغری شکم است. به این ترتیب، هنگام خرید مبل، تا حد امکان از اتفاقات بعدی مطلع خواهید شد.

برای اینکه بدانیم مبل‌های باکیفیت چگونه ساخته می‌شوند، از سه کارخانه مبلمان دیدن کردیم: BSC Furniture مستقر در لس‌آنجلس، که در آن زمان خط تولید صندلی‌های روکش شده BenchMade Modern را تولید می‌کرد (این شرکت‌ها از آن زمان جدا شده‌اند). تسهیلات برای Modernica، یک تولیدکننده مبلمان مدرنیست، که همچنین در لس آنجلس مستقر است.

و کارخانه میچل گلد + باب ویلیامز در تیلورسویل، کارولینای شمالی. در سال 2022، با Phantila Phataraprasit، یکی از بنیانگذاران Sabai، در مورد رویکرد این شرکت برای طراحی چرخه زندگی مبل و درباره تعرفه گذاری خدمات پرستاری شامل چه کسانی میشود صحبت کردیم. ما با Svenja Diekmann، رئیس طراحی شرکت مبلمان سوئدی Hem، در نمایشگاه پاپ آپ شرکت در طول جشنواره طراحی LA صحبت کردیم.

و ما با فروشندگان در طبقه خرده‌فروشانی مانند IKEA، Crate & Barrel، و West Elm گپ زدیم و هزاران نقد آنلاین و توصیه‌های سرمقاله‌ای را خواندیم که به صورت آنلاین در HGTV، Architectural Digest، Curbed، Apartment Therapy، Houzz، و Elle Decor فهرست شده‌اند.

  • منابع:
    1. How we picked and tested sofa
  • تبلیغات:
    1. نقش اصلی سوهان عسلی در جشنها و سنتهای مختلف
    2. ۱۰ اصل مهمی که افراد شاد در زندگی فراموش نمی کنند
    3. چگونه راز موفقیت ثروتمندان را بفهمیم
    4. جایگاه انواع کلم در صیفی جات و منشا آن در بیماریها!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.