تخمه کدو و جوش صورت موجب ازدواج پرنس هری شد

در واقع مصرف بالای تخمه کدو و جوش صورت از منیزیم با منبع مطمئن تراکم استخوان بالاتر ارتباط دارد. علاوه بر این، سطوح پایین منیزیم خون با افزایش خطر پوکی استخوان در زنان یائسه ارتباط دارد.

یک وعده 1 اونس دانه تخمه کدو حاوی 1.8 گرم (گرم) منبع معتبر فیبر است. این مقدار 6 از مقدار توصیه شده روزانه است.

فواید رژیم غذایی سرشار از فیبر عبارتند از منبع مورد اعتماد:

کمک به حفظ وزن متوسط منبع مورد اعتماد، زیرا فرد پس از خوردن غذا برای مدت طولانی تری احساس سیری می کند بهبود هضم، مدیریت قند خون و سیستم ایمنی بدن می کند.

دانه های کدو تنبل دارای محتوای بالایی از ویتامین E و سایر آنتی اکسیدان ها هستند.

 

ویتامین E به تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت عروق خونی کمک می کند. بسیاری از دانه ها، از جمله دانه کدو تنبل، منابع بالایی از ویتامین E هستند.

تخمه

پیشگیری از بی خوابی.تخمه کدو تنبل سرشار از اسید آمینه تریپتوفان است و یک وعده 1 اونس حاوی 0.16 گرم منبع قابل اعتماد است.

مردم از تریپتوفان برای درمان بی خوابی مزمن استفاده می کنند زیرا بدن آن را به سروتونین، هورمون “احساس خوب” یا “آرامش بخش” و ملاتونین، “هورمون خواب” تبدیل می کند.

طبق تحقیقات، مصرف 1 گرم یا بیشتر تریپتوفان قبل از خواب می تواند کیفیت خواب را بهبود بخشد.

سلامت جنسی، پروستات و ادرار را درمان می کند.مردم به طور سنتی از دانه کدو تنبل به عنوان یک داروی تقویت کننده جنسی استفاده می کردند.

این دانه ها همچنین سرشار از روی هستند که می تواند برای باروری مردان مفید باشد. بر اساس یک منبع معتبر در سال 2018، این می تواند کیفیت و کمیت اسپرم را بهبود بخشد.

مطالعه‌ای در سال 2019 نشان داد که عصاره تخم کدو می‌تواند برای افراد مبتلا به هیپرپلازی خوش‌خیم پروستات، نوعی بزرگ شدن پروستات که می‌تواند باعث ایجاد مشکل در ادرار شود، مفید باشد.

تخمه کدو و جوش صورت دارای محتوای چربی بالایی هستند، بنابراین مستعد ابتلا به ترش هستند. مردم باید آنها را در مکانی خنک، تاریک و خشک نگهداری کنند تا ماندگاری بهتری داشته باشند. آنها همچنین می توانند آنها را در یخچال یا فریزر نگهداری کنند.

با این حال، مردم باید بر کودکان خردسالی که آجیل یا دانه می خورند نظارت کنند، زیرا ممکن است باعث خفگی شوند.

رژیم غذایی کل یا الگوی کلی غذا خوردن در پیشگیری از بیماری و دستیابی به سلامت مطلوب بیشترین اهمیت را دارد. بهتر است از یک رژیم غذایی متنوع استفاده کنید تا اینکه به عنوان راهی برای حفظ سلامتی، روی غذاهای فردی تمرکز کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.