گیاهان دارویی عطری عطر محبوب رونالدو است

اسانس گیاهان دارویی عطری اغلب برای مقاصد معطر و درمانی استفاده می شود زیرا ماده فعال آن کارواکرول است.در یک2013 مطالعه حیواناتنشان داده شد که کارواکرول غلظت سروتونین و دوپامین ، دو هورمون تنظیم کننده خلق و خو را افزایش می دهد.

اگر به طور منظم از روغن آویشن یا آویشن استفاده می کنید، ممکن است تأثیر مثبتی بر احساسات و خلق و خوی شما داشته باشد. با این حال، مطالعات انسانی بیشتری مورد نیاز است.

ک مطالعه در سال 2017 نشان داد که آویشن ممکن است در کنترل پوسیدگی کپک خاکستری در میوه گواوا موثر باشد.این اثرات ممکن است به قالب در خانه نیز تبدیل شود.

یک مطالعه قدیمی 2007نشان می دهد که آویشن را می توان به عنوان یک ضد عفونی کننده در خانه هایی که غلظت کم کپک وجود دارد استفاده کرد.

با این حال، اگر کپک قابل توجهی در خانه خود پیدا کردید، بهتر است از یک متخصص برای حذف آن استفاده کنید.اکنون می توانید محصولات ارگانیک و طبیعی مراقبت از پوست را در اکثر خرده فروشی ها پیدا کنید و بسیاری از آنها حاوی آویشن هستند.

گیاهان

آویشن همچنین یک ماده محبوب در دئودورانت های طبیعی است و اغلب در پات پوری گنجانده می شود.

آویشن یک ماده فوق‌العاده است که در غذاهای سراسر جهان، به‌ویژه در فرانسه، ایتالیا و در سرتاسر دریای مدیترانه استفاده می‌شود.آویشن یک ماده اصلی در این سس پستو است که می توانید از آن به عنوان چاشنی استفاده کنید یا به پاستا یا برنج اضافه کنید.

هنگام تهیه گوشت یا مرغ می توان از برگ های تازه یا شاخه های کامل استفاده کرد. آویشن همچنین یک ماده عالی برای استفاده با ماهی است.

در یک2013 مطالعه حیواناتنشان داده شد که کارواکرول غلظت سروتونین و دوپامین ، دو هورمون تنظیم کننده خلق و خو را افزایش می دهد.

اگر به طور منظم از روغن آویشن یا آویشن استفاده می کنید، ممکن است تأثیر مثبتی بر احساسات و خلق و خوی شما داشته باشد. با این حال، مطالعات انسانی بیشتری مورد نیاز است.آویشن یک ماده فوق‌العاده است که در غذاهای سراسر جهان، به‌ویژه در فرانسه، ایتالیا و در سرتاسر دریای مدیترانه استفاده می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.