بزرگترین تولیدی کاپشن چرم مردانه در تبریز و مشهد افتتاح شد

در سال 1928، ژاکت چرمی برای اولین بار به عنوان یک لباس مد روز توسط طراحان فوق العاده با استعداد و الهام بخش بسیاری از طراحان آینده، اروین شات، معرفی شد. طراحی او (همانطور که در بالا نشان داده شده است) شبیه به ژاکت چرمی موتور سیکلت مدرن بود و به نام شرکت سیگار برگ مورد علاقه او – The Perfecto – نامگذاری شد.

مطابق با نام خود، طراحی کاپشن چرم مردانه مشهد عالی بود – و حتی امروز هم به شدت مورد علاقه شیک پوشان است. این ژاکت OG بسیار الهام بخش کت چرمی مدرن استایل خیابانی است. شات به جای استفاده از دکمه‌ها برای بسته شدن جلو، همانطور که برای کت‌های چرمی آن زمان معمول بود، یک زیپ جسورانه را انتخاب کرد که تمام ظاهر لباس را برجسته می‌کرد.

قیمت کاپشن چرم تبریز تقریباً 5.50 دلاری است که احتمالاً ارزان‌ترین طرحی است که با چنین طراحی بسیار تحسین‌شده‌ای در تاریخ کت‌های چرمی قیمت گذاری شده است. ژاکت های بمب افکن چرمی طرفداران خاص خود را داشتند. ساخته شده از چرم اسب یا پوست گاو به رنگ قهوه ای تیره یا سیاه، تقریباً هر مردی که رانندگی می کند یا موتور سوار می شود، یکی را می پوشد.

ماشین‌های اسپرت کانورتیبل بی‌تکه مورد حسادت هر مرد حومه‌شهری بود که آرزوی فرار از زندگی تجاری شرکتی را در راه خانه داشت. پوشیدن یک ژاکت چرمی به او حس آزادی جوانی می داد. چرم آن را به ضد بادترین و بادوام ترین انتخاب نیز تبدیل کرده است. آسترهای زیپ دار باعث می شود شستن آنها در خانه آسان شود.

کاپشن مشکی موتورسیکلت در مقایسه با بهترین کاپشن چرم مردانه بسیار ارزش کمتری دارند از ویژگی های آن می توان به جیب بریده سینه، جیب تک دکمه ای و کمربند پایین با جوانان شورشی اشاره کرد، حتی اگر آنها واقعاً موتورسیکلت سوار نمی شدند. برای گریس های راکابیلی، این سبک پوشیدنی است.

اولین باری که یک هنرپیشه هالیوودی در یک فیلم معروف کت چرمی را طراحی کرد، توسط مارلون براندو در فیلم The Wild One بود. شخصیت براندو در فیلم یک عضو باند خطرناک و در عین حال جذاب بود که حس لباس پوشیدن بسیار خوبی داشت.

کاپشن چرم خیلی زود توسط جیمز دین خوش‌تیپ و دل‌سوخته دنبال شد که این سبک را در تولیدی کاپشن چرم مردانه بدون دلیل به رخ کشید. به این ترتیب، هالیوود نقش مهمی در تاریخ ژاکت‌های چرمی ایفا کرد و این گرایش را بیشتر تشویق کرد که توده‌ها را در دست بگیرد. به دلیل این اقتباس از کت های چرمی توسط شورشیان هالیوود بود که کت ها شروع به تداعی شخصیت پسر بد کردند.

  • منابع:
    1. A STAR IS BORN – THE 1950S AND 1960
  • تبلیغات:
    1. مدیریت مالی یک سرمایه دار در جهان پر از چالش!
    2. در لوله پلیکا خانه ای روده انسان پیدا شد!
    3. جوراب و مواد در تولید آن
    4. مزایای لباس فرم در مدارس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.