دختری با کارتن مشهد در آمستردام فرش می بافد

بسته بندی کارتنی – طراحی بسته بندی
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تولید بسته بندی یک فرآیند چند مرحله ای است.

مهم ترین چیز در اینجا طراحی و تولید مناسب کارتن مشهد است که جعبه ها را تا حد امکان کاربردی می کند و امکان نمایش موثر محصولات داخل را فراهم می کند و بسته بندی آماده باید:

اطمینان از ایمنی محصول در هنگام ذخیره سازی و حمل و نقل
کارمندان سوپرمارکت را قادر می سازد تا به سرعت و به راحتی آنها را در قفسه قرار دهند
جلب توجه مصرف کنندگان و تضمین دسترسی رایگان به محصول

بنابراین، در طراحی بسته بندی عناصری مانند ضخامت و وزن کارتن، شکل آن، روش باز کردن (به عنوان مثال کارتن دو تکه با درب یا کارتن تک تکه با سوراخ برای سهولت در پاره شدن کارتن مورد توجه قرار می گیرد.

بسته بندی کارتنی کلاسیک از کارتن ساخته شده است که ضخیم ترین مواد کاغذی است و این به نوبه خود ناشی از ساخته شده از کاغذ بازیافتی و خمیر چوب درشت.

کارتن مشهد

پس از عملیات حرارتی و شیمیایی مناسب، یک لایه کاغذ (به اصطلاح لاینر) به دست می آوریم که مبنای کار بعدی خواهد بود.

پس از چسباندن چند مورد از آنها کارتن ایجاد می شود – می تواند از 2 تا حتی 7 لایه داشته باشد و هر چه لایه ها بیشتر باشد کارتن سفت تر و مقاوم تر در برابر اعوجاج خواهد بود و اگر قرار است کارتن بسیار سفت باشد و از محتویات آن به خوبی محافظت شود، بهتر است آن را از کارتن راه راه تهیه کنید.

کارتن تهیه شده به این ترتیب به سمت قالب یعنی ابزار مخصوص برش می رود.

باید به خاطر داشت که یک قالب معین فقط یک نوع کارتن را آماده می کند بنابراین ممکن است به نظر برسد که هزینه آن با کاری که انجام می دهد نامتناسب است.

با این حال قالب یک سرمایه گذاری یکباره است و تعداد کارتن های بریده شده با آن تا چند صد هزار قطعه نوسان می کند! هزینه چنین ابزاری به طول چاقوها بستگی دارد – هر چه بسته ای که می خواهیم برش دهیم بزرگتر است، قیمت بالاتری دارد و در مورد کارتن های بسیار بزرگ، می تواند حدود 1000 PLN باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.