نحوه استفاده از رنگ های موقت

این آخرین قسمت از سری رنگ موهای ما است، و ما نمی‌توانیم بدون نگاه کردن به دنیای بزرگ و رنگارنگ رب انار، آن را به پایان برسانیم. با توجه به اینکه سایه‌های رنگین کمانی یک روند رو به رشد با جسوران زیبایی در تمام سنین است، زمان آن فرا رسیده است که اصول اولیه رنگ موی موقت را بشکافیم و خوانندگان را به احتمال زیاد این گزینه رنگی همه‌کاره باز کنیم.

ما با Roxie Darling، رنگ‌شناس متخصص استودیو Hairstory درباره مزایا، معایب، نکات و ترفندهای رز مشکی صحبت کردیم.
روکسی توضیح می دهد: “رنگ موقت یک رنگ نیمه دائمی است که به این معنی است که به جای نفوذ به آن، روی کوتیکول مو قرار می گیرد.” هیچ ماده شیمیایی واقعی در این فرآیند دخیل نیست، و آن را به ساده ترین روش رنگ کردن مو تبدیل می کند.

به دلایل خوب، رنگ‌های موقت روی موهایی که از قبل روشن شده‌اند، بهتر عمل می‌کنند. عزیزم توضیح می دهد که اگر موهای شما سفید شده باشد، نتیجه معمولاً به همان اندازه اشباع به نظر می رسد که در بطری به نظر می رسد. اما، “اگر موهای شما به لباس بلوچی دکلره شده است یا سایه طبیعی بلوند یا قهوه ای دارد، باید تئوری رنگ را در نظر بگیرید تا پیش بینی کنید که سایه از بالا چگونه به نظر می رسد.”

درست است – رنگ آبی روشن روی موهای سفید روشن به نظر می رسد، اما رنگ های زرد در بلوند برنجی آن سایه یاقوت کبود را سبز می کند.
از آنجایی که این رنگ فقط در بالای کوتیکول مو قرار می گیرد، همچنین سریع ترین رنگ را از بین می برد. اگرچه لمس مکرر با این گزینه رنگ زودگذر اجتناب ناپذیر است، Roxie چند نکته دارد. «موهای خود را نشویید. بگذارید کثیف شود و مقداری پودر مو برای از بین بردن چربی روی آن سرمایه گذاری کنید. گرمای اتو راه دیگری برای از بین بردن رنگدانه مصنوعی است که به مو می‌ریزید.

هرچه بیشتر آن را با محصولات آرایشی حاوی الکل یا ابزارهای سبک داغ لمس کنید، سریع‌تر محو می‌شود. این یک شمشیر دو لبه است، زیرا می‌خواهید حفظ کنید، اما همچنین می‌خواهید آن را زیبا نگه دارید.» مهم نیست که چقدر اقدامات احتیاطی انجام می دهید، پیشنهاد می کنیم همیشه یک رنگ موی لاکچری در دسترس داشته باشید تا رشته های محو شده در جوانه را از بین ببرید.

 

 

  • منابع:
    1. How To Use Temporary Dyes
  • تبلیغات:
    1. لوله پلی اتیلن فشار قوی | تولید و عرضه بهترین برند های ساخت ایران
    2. سبد حصیری کپو | عمده فروش صنایع دستی در کشور
    3. پالتی که با آن می توان ماهی صید کرد!
    4. خرید اینترنتی گیاه باریجه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.